Powiadom mnie o dostępności

Elektromagnesy rozrusznika do VW CADDY

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ograniczenia producenta: BOSCH
84,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12
136,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12
111,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12
122,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 54, Długość [mm]: 59
104,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Elektromagnes rozrusznika VW CADDY – podwójna funkcja w pracy układu rozruchowego

Zadaniem elektromagnesu rozrusznika w samochodzie VW CADDY jest przesunięcie mechanizmu sprzęgającego i zazębienie go z wieńcem koła zamachowego. Połączenie rozrusznika z silnikiem jest niezbędne do rozpoczęcia pracy jednostki. Elektromagnes rozrusznika pozwala również połączyć styki, którymi dostarczany jest prąd z akumulatora do rozrusznika.

Niesprawny elektromagnes rozrusznika w samochodzie VW CADDY – jakie są najczęstsze przyczyny awarii?

W trakcie eksploatacji samochodu VW CADDY może dojść do uszkodzenia elektromagnesu rozrusznika. Przyczyną może być zwarcie, przegrzanie, a także mechaniczne zatarcie rdzenia elektromagnesu. Niesprawny elektromagnes rozrusznika sprawia, że przesunięcie mechanizmu sprzęgającego będzie niemożliwe. Przyczyną awarii mogą być także zużyte styki, które nie rozłączają się po uruchomieniu silnika.

Jak objawia się awaria elektromagnesu rozrusznika w aucie VW CADDY?

Jeżeli styki elektromagnesu rozrusznika są zużyte i nie rozłączają się, to objawem jest dalsza praca rozrusznika, nawet po uruchomieniu silnika. Objawy awarii mogą także uniemożliwiać uruchomienie silnika. Wówczas da się czasem słyszeć metaliczny dźwięk, wynikający z uderzania zębnika w wieniec koła zamachowego.