close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Wkładki stacyjki do MERCEDES-BENZ KLASA S W140

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wkładka stacyjki FEBI BILSTEIN 26670

Ciężar [kg]: 0.14

Zdjęcie producenta: 1

88,09

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pt. 18.04

88,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W140

Wkładka stacyjki w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 – problem

Część właścicieli samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W140 narzeka na występowanie problemu dotyczącego wkładki stacyjki. Polega on na blokowaniu się kluczyka w stacyjce (niekiedy nie można go wyciągnąć) lub trudnościach w przekręceniu kluczyka. Bywa, że występuje także problem ze zwolnieniem blokady kierownicy pojazdu.

Przyczyny usterki wkładki stacyjki w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140

Zazwyczaj przyczyną niepoprawnej pracy wkładki stacyjki w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W140 są obecne w niej zanieczyszczenia, powodujące blokowanie się mechanizmu. Zanieczyszczenia są przenoszone do środka poprzez kluczyk. Inną przyczyną usterki wkładki stacyjki jest jej wytarcie. Wynika ono najczęściej z intensywnej eksploatacji stacyjki (częstego odpalania i gaszenia pojazdu).

MERCEDES-BENZ KLASA S W140 – wymiana wkładki stacyjki

Aby wymienić uszkodzoną wkładkę stacyjki samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W140 na nowy element należy zdemontować okalającą ją obudowę. Następnie należy zlokalizować otwór pod stacyjką, poprzez który można odbezpieczyć jej mocowanie. Po odblokowaniu możliwe stanie się wysunięcie wkładki stacyjki pod warunkiem umieszczenia w niej kluczyka w odpowiedniej, neutralnej pozycji. Kolejny krok to wsunięcie nowej wkładki i zablokowanie jej w gnieździe. Przed przykręceniem obudowy warto sprawdzić poprawność pracy kluczyka we wszystkich pozycjach.