Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do AUDI TT I (8N)

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BOSCH
ERA
HEPU
SKV
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
PIERBURG
Dodatkowa pompa obiegu wody BOSCH 0 392 020 039

Tryb pracy: Elektryczny

Napięcie znamionowe: 12

276,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

276,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody BOSCH 0 392 020 073

Tryb pracy: Elektryczny

Napięcie znamionowe: 12

238,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

238,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody MAXGEAR 18-0226

Tryb pracy: Elektryczny

129,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

129,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8231

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

191,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

191,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody PIERBURG 7.06740.00.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

304,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

304,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody ERA 370020

Tryb pracy: Elektryczny

204,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

204,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody ERA 370019

Tryb pracy: Elektryczny

192,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

192,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody ESEN SKV 22SKV005

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

185,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

185,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody ESEN SKV 22SKV009

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

157,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

157,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody FEBI BILSTEIN 36312

Ciężar [kg]: 0.41

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

184,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

184,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8220

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

204,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

204,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI TT I (8N)

Ogrzewanie postojowe do AUDI TT I (8N)

Samochody AUDI TT I (8N) wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu AUDI TT I (8N) bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie AUDI TT I (8N)

W autach AUDI TT I (8N) wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu AUDI TT I (8N) przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.