6 produktów
Wybierz auto
03540392023004
Długość [mm]: 100
Szerokość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
200,05
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
200,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8230
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
199,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
199,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV024
Tryb pracy: Elektryczny
146,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
146,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8283
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
350,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
350,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8320
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 06h 121 601 p, 9a7 121 601 10
Rozwiń więcej danych
232,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
232,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR370009
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 2
209,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
209,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody MERCEDES-BENZ KLASA A wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu MERCEDES-BENZ KLASA A bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach MERCEDES-BENZ KLASA A wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu MERCEDES-BENZ KLASA A przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.