6 produktów
Wybierz auto
ERR370017
Tryb pracy: Elektryczny
247,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
247,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8245
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
300,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
300,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 8
Technika połączeń: M4/2nm
Rozwiń więcej danych
98,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540392020026
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie znamionowe: 12
249,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
249,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30160003
Dla numeru oe: 001 835 11 64
Ciężar [kg]: 0.38
Rozwiń więcej danych
317,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
317,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV004
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.48
Rozwiń więcej danych
202,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody MERCEDES-BENZ VITO W638 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu MERCEDES-BENZ VITO W638 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach MERCEDES-BENZ VITO W638 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu MERCEDES-BENZ VITO W638 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.