Powiadom mnie o dostępności

Bębny hamulcowe do MAZDA 323 S VI

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica bębna hamulcowego: 200

Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 201.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,00

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

168,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Wewnętrza wysokość bębna hamulcowego [mm]: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,68

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

111,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 4

Wysokość [mm]: 58

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,23

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

100,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Wymagana ilość: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,88

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

92,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica bębna hamulcowego: 200

Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 201.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,46

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

120,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica bębna hamulcowego: 200

Maksymalna wielkość poslizgu bębna [mm]: 201.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,59

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

143,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Felga, ilość otworów: 4

Wysokość [mm]: 53

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

138,87

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

138,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Otwór o śr [mm]: 14

Średnica bębna hamulcowego: 200,0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,90

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

171,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Średnica [mm]: 200

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,33

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

106,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA 323 S VI

Bęben hamulcowy w aucie MAZDA 323 S VI – ważny element układu hamowania

Bęben hamulcowy w samochodzie MAZDA 323 S VI to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.

Jak zbudowany jest bęben hamulcowy w samochodzie MAZDA 323 S VI?

Bęben hamulcowy w aucie MAZDA 323 S VI to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.

MAZDA 323 S VI – co zrobić w przypadku zużycia bębna hamulcowego?

Bębny hamulcowe w aucie MAZDA 323 S VI ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie MAZDA 323 S VI to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.