4 produkty
Wybierz auto
DELBF615
Wysokość [mm]: 218
Średnica bębna hamulcowego: 282.4
Rozwiń więcej danych
77,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
77,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEX94049300
Ciężar [kg]: 3.7
Śr. zewn. bębna ham. [mm]: 242
Rozwiń więcej danych
199,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
199,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS3435S
Felga, ilość otworów: 5
Wysokość [mm]: 51.9
Rozwiń więcej danych
81,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
81,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT34722
Felga, ilość otworów: 4
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
99,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
99,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Bęben hamulcowy w samochodzie TOYOTA PRIUS to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.
Bęben hamulcowy w aucie TOYOTA PRIUS to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.
Bębny hamulcowe w aucie TOYOTA PRIUS ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie TOYOTA PRIUS to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.