-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
48 produktów
Wybierz auto
NTYHZTVW051A
Ograniczenia producenta: Trw
64,55
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
64,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA433
Ograniczenia producenta: Trw
108,26
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
108,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH449962
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
127,32
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
127,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
119,14
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
119,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023004511
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
279,08
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
279,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZPVW067A
System hamulcowy: Ate
188,63
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
188,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA693
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
133,10
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
133,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA694
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
133,10
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
133,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023006631
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
426,87
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
426,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429BDA1180
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
193,52
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
193,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW008A
Rozmiar obręczy koła [cal]: 17
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 345
84,13
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
84,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ograniczenia producenta: Ate
98,25
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
98,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW002A
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar brutto [kg]: 0.56
63,23
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
70,82
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
70,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH464715
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
72,55
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
72,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1181
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
194,29
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
194,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
77,31
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
77,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
74,87
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
74,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
68,37
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
68,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW026A
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Numer seryjny: Hzp-vw-026a
130,85
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
130,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SKODA SUPERB, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SKODA SUPERB jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SKODA SUPERB dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.