33 produktów
Wybierz auto
NTYHZPVW008A
Rozmiar obręczy koła [cal]: 17
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 345
84,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
84,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023006631
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
418,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
418,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429BDA693
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
133,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
133,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA694
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
132,41
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
132,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
119,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
119,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW026A
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Numer seryjny: Hzp-vw-026a
146,31
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
78,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
73,37
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA686
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
140,22
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
140,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
68,38
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
68,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740901
Strona zabudowy: Z przodu
94,76
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
94,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV554
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
73,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV553
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
73,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA974
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
148,04
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
148,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
82,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
82,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
77,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
77,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,33
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
81,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,33
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
81,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
77,31
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
77,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SKODA SUPERB II, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SKODA SUPERB II jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SKODA SUPERB II dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.