6 produktów
Wybierz auto
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
81,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW057A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
72,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA267
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
132,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA268
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
135,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
135,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW004A
Ograniczenia producenta: Trw
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
84,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
84,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW056A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
72,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
72,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW CORRADO, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW CORRADO jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW CORRADO dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.