Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
30 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
111,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
111,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
91,47
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
91,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,72
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
114,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,91
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
61,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
215,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
215,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
70,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
70,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
65,90
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
65,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,09
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
83,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,09
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
83,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955v
76,46
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
76,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,65
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
60,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
73,40
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
73,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
77,31
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
77,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
78,38
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
78,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955h
76,46
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
76,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,28
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
69,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
67,09
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
67,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ograniczenia producenta: Ate
98,26
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
98,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
82,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
82,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
82,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
82,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW GOLF PLUS, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW GOLF PLUS jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW GOLF PLUS dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.