28 produktów
Wybierz auto
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
90,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW091A
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
69,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW073A
Ograniczenia producenta: Trw
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW072A
Ograniczenia producenta: Trw
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578001
Strona zabudowy: Z lewej
77,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
91,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
73,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
221,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
77,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469953
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
68,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
68,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469955V
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469955h
78,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
78,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
82,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
82,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA975
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
147,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA974
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
147,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
77,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW GOLF PLUS, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW GOLF PLUS jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW GOLF PLUS dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.