Powiadom mnie o dostępności

Jarzma zacisku hamulcowego do VW PASSAT ALLTRACK

23 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ograniczenia producenta: TRW, Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16, parzyste numery artykułów: BDA...
128,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16, parzyste numery artykułów: BDA...
130,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17, parzyste numery artykułów: BDA...
133,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17, parzyste numery artykułów: BDA...
150,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Numer seryjny: HZP-VW-027A
146,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Numer seryjny: HZP-VW-026A
146,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, parzyste numery artykułów: BDA1109
221,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
72,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa, Ograniczenia producenta: TRW, Ciężar [kg]: 1.185, Gruboś...
82,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.605
226,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
84,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ograniczenia producenta: ATE
114,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 312, Numer seryjny: HZ...
134,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
90,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 312, Numer seryjny: HZ...
134,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
72,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: TRW, Materiał: Żeliwo, parzyste numery artykułów: BDA1180
194,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Ograniczenia producenta: TRW, Ciężar [kg]: 1.2, Grubość ...
80,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
System hamulcowy: ATE
130,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Jarzmo zacisku w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK

W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.

VW PASSAT ALLTRACK – objawy zużycia jarzma zacisku hamulcowego

W większości egzemplarzy samochodu VW PASSAT ALLTRACK jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.

Kiedy wymienić jarzmo zacisku w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK?

Jeżeli w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.