25 produktów
Wybierz auto
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
125,52
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
125,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
127,84
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
127,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
429,93
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
429,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
94,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
94,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,41
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
103,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar obręczy koła [cal]: 17
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 345
75,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
75,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
194,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
194,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
132,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
132,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
132,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
132,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
72,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,30
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
69,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,38
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
68,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
79,56
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ograniczenia producenta: Ate
98,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
98,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ograniczenia producenta: Trw
Rozwiń więcej danych
73,36
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ograniczenia producenta: Trw
Rozwiń więcej danych
73,36
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
229,82
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
229,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
69,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
69,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-469960h
72,52
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
72,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona prawa, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-469960v
72,52
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
72,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW PASSAT VI (B6), jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW PASSAT VI (B6) jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW PASSAT VI (B6) dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.