28 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.017
Rozwiń więcej danych
25,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
25,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
29,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z kołpakiem ochronnym
Rozwiń więcej danych
47,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
20,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
51,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
51,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185110K
Średnica [mm]: 60
Wysokość [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
43,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
43,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT402237
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
92,86
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
92,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401871
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
42,08
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
42,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1876ASJRKIT
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
74,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
74,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
124,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
62,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
56,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
94,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
82,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 61
Rozwiń więcej danych
18,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
67,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
108,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
19,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
61,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
35,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie CHEVROLET VOLT Volt I muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu CHEVROLET VOLT Volt I.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie CHEVROLET VOLT Volt I polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.