Powiadom mnie o dostępności

Zestawy naprawcze zacisków hamulcowych do CHRYSLER PROWLER

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 0.035, Długość opakowania [cm]: 10, Szerokość opa...
20,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Ciężar [kg]: 0.027, Ilość: 3, Długość opakowania [cm]: 10, Szerok...
27,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do samochodu CHRYSLER PROWLER

Zaciski hamulcowe w samochodzie CHRYSLER PROWLER muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu CHRYSLER PROWLER.

CHRYSLER PROWLER – kiedy skorzystać z zestawu naprawczego zacisku hamulcowego?

Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.

Jak naprawić zacisk hamulcowy w samochodzie CHRYSLER PROWLER?

Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie CHRYSLER PROWLER polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.