30 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 54
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
44,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
16,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
17,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
83,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04118823026
40,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 57
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez tłoka
39,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
39,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185164K
Średnica [mm]: 54
Wysokość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
35,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
119,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
86,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
58,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
17,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
76,67
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
76,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 38
21,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 38
23,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 38
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
52,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
120,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 57
21,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
28,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
77,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
123,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie FIAT STILO VAN muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu FIAT STILO VAN.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie FIAT STILO VAN polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.