15 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0494D02572
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ERT150292C
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ERT401360
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FES0376GER
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04118899058
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510270433
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES0376FDF
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0494D4402
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0494D41093C
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0494D42376
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0494D42377C
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FRK754452
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FES0375FITR
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES0375JE1F
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0494D02555
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zaciski hamulcowe w samochodzie HONDA CITY V muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu HONDA CITY V.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie HONDA CITY V polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.