16 produktów
Wybierz auto
FES1275LFR
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.018
Rozwiń więcej danych
22,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.036
Rozwiń więcej danych
25,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
16,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
22,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
70,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
55,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185366K
Średnica [mm]: 51
Wysokość [mm]: 50.6
Rozwiń więcej danych
37,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
33,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
System hamulcowy: Mob
Rozwiń więcej danych
137,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
17,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185292K
Średnica [mm]: 34
Wysokość [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
36,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
27,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502275CERIIF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.025
Rozwiń więcej danych
34,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1275SONF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
31,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
System hamulcowy: Mobis
23,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 34
Ilość na oś: 2
22,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie KIA PICANTO III muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu KIA PICANTO III.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie KIA PICANTO III polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.