18 produktów
Wybierz auto
0501230008
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
29,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501230935
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
112,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
16,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501230902
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
62,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.08
Średnica 1 [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
31,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P304501
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
52,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
36,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501254030
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
23,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P544401
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
43,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Ilość na oś: 2
20,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501254929
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
56,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
58,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
28,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
23,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41615C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
68,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501K304501
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
84,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
68,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MAZDA 323 S V muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MAZDA 323 S V.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MAZDA 323 S V polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.