31 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
51,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
66,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501230931
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
89,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501K304001
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
57,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P304001
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
40,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
45,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT400240
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
44,60
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
44,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT400304
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
20,94
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
20,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P544401
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
37,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Ilość na oś: 2
20,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270583
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
27,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501230915
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
60,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501230022
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
38,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
37,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
121,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
120,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42318C
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
52,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
85,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
33,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MAZDA MX-3 muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MAZDA MX-3.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MAZDA MX-3 polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.