18 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
143,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185346K
Średnica [mm]: 44
Wysokość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
42,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185361K
Średnica [mm]: 48
Wysokość [mm]: 55.5
Rozwiń więcej danych
40,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
151,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
42,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
42,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42714C
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
50,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
40,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
40,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
22,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
22,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42708C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
123,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
123,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
131,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
21,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
16,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRKP403102
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
27,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Średnica 1 [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
20,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
177,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
34,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
19,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.37
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
72,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MERCEDES-BENZ GLE W166/C292 muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ GLE W166/C292.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MERCEDES-BENZ GLE W166/C292 polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.