39 produktów
Wybierz auto
Ilość: 5
28,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z kołpakiem ochronnym
Rozwiń więcej danych
33,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
140,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
140,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185294K
Średnica [mm]: 34
Wysokość [mm]: 53.8
Rozwiń więcej danych
40,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
40,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
Wysokość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
35,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
35,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
127,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
127,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRK234046
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
31,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185004K
Średnica [mm]: 54
Wysokość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
29,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
37,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
65,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
105,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
105,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
28,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
64,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
60,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kierowana oś pchana strona lewa
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
69,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
17,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
55,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
49,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
28,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie MINI CLUBMAN II muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu MINI CLUBMAN II.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie MINI CLUBMAN II polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.