10 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
23,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
44,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
70,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRKP525002
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
31,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185368K
Średnica [mm]: 52
Wysokość [mm]: 50.5
Rozwiń więcej danych
35,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 52
Ilość na oś: 2
21,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D42567C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
48,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
16,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
31,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
22,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie OPEL KARL muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu OPEL KARL.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie OPEL KARL polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.