41 produktów
Wybierz auto
0510270448
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
27,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMFKT059
Średnica [mm]: 48
Zdjęcie producenta: 1
34,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
34,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501248044
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
25,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
68,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
45,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 48
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
55,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185422K
Średnica [mm]: 48
Wysokość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
32,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT400030
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
32,37
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
31,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41873C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
49,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P443301
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
27,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
53,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
38,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
18,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
32,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41076C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
53,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P485503
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
34,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
34,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429SJ1112
Ograniczenia producenta: Bendix
Średnica [mm]: 48
27,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
27,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie VW GOLF I muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu VW GOLF I.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie VW GOLF I polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.