45 produktów
Wybierz auto
03540204131221
Tryb pracy: Hydrauliczny
387,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
387,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR9934
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
183,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
183,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30003K
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
226,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
226,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408090022
Materiał: Aluminium
69,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540204131714
Tryb pracy: Hydrauliczny
372,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
372,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
MTL090051
Materiał: Żeliwo
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180011
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
128,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL090050
Materiał: Żeliwo
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180010
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
150,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LV21534
System hamulcowy: Bendix
123,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180004
Strona zabudowy: Oś tylna
69,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180020
Strona zabudowy: Oś tylna
210,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64054X
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
128,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64059
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
102,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61003
Materiał: Żeliwo
System hamulcowy: Bendix
Rozwiń więcej danych
220,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
220,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64046
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.9
Rozwiń więcej danych
274,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
BRMR61023
Materiał: Żeliwo
System hamulcowy: Bendix
Rozwiń więcej danych
231,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LV80013
195,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61001
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
227,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGPV1051
Ograniczenia producenta: Bendix
Sekcja: Częsć przednia
353,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód FIAT posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu FIAT, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że FIAT podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.