52 produktów
Wybierz auto
03540204131221
Tryb pracy: Hydrauliczny
387,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
387,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMD30003K
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
222,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
222,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9934
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
183,16
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
183,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408090022
Materiał: Aluminium
69,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
69,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180011
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
128,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
128,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540204131714
Tryb pracy: Hydrauliczny
390,12
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
390,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MTL090050
Materiał: Żeliwo
59,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
59,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL090051
Materiał: Żeliwo
59,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
59,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD06424
Wymiar gwintu: 10 x 1 (1), 12 x 1 (1)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
66,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
66,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CIF303022
Materiał: Aluminium
64,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
64,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180010
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
151,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
151,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LV21534
System hamulcowy: Bendix
123,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
123,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD07427
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
82,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
82,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9909
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
50,80
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
50,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9916
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK893720
Ograniczenia producenta: Bendix
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Rozwiń więcej danych
223,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
223,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429GPV1059
Ograniczenia producenta: Bendix
Sekcja: Częsć przednia
146,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
146,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD07414
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
55,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
55,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408090006
Materiał: Aluminium
57,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
57,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180004
Strona zabudowy: Oś tylna
70,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
70,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód FIAT posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu FIAT, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że FIAT podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.