38 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Hydrauliczny
495,22
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
495,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
System hamulcowy: Bendix
123,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
123,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
210,73
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
210,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aluminium
69,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
69,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Żeliwo
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Żeliwo
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
115,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
115,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
195,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
195,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.42
Rozwiń więcej danych
120,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
120,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
96,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
96,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bendix
Wymiar gwintu: 10 x 1 (1)
Rozwiń więcej danych
105,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
105,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
56,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
56,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
83,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
83,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
219,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
219,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
83,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
83,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bendix
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Rozwiń więcej danych
276,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
276,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Bendix
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Rozwiń więcej danych
120,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
120,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
69,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
69,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
150,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
150,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
77,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
77,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód FIAT posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu FIAT, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że FIAT podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.