40 produktów
Wybierz auto
03540204131221
Tryb pracy: Hydrauliczny
403,18
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
403,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR9934
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
183,16
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
183,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMD30003K
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
226,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
226,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408090022
Materiał: Aluminium
69,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
69,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180011
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
128,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
128,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL090050
Materiał: Żeliwo
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL090051
Materiał: Żeliwo
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180010
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
150,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
150,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0411892326
Ograniczenia producenta: Bendix
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Rozwiń więcej danych
120,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
120,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180004
Strona zabudowy: Oś tylna
69,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
69,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180020
Strona zabudowy: Oś tylna
210,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
210,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64054X
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
128,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
128,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61001
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
227,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
227,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986482038
Tryb pracy: Hydrauliczny
106,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
106,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381R23002
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
92,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
92,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMR61023
Materiał: Żeliwo
System hamulcowy: Bendix
Rozwiń więcej danych
231,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
231,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381R23003
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
90,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0204031199
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
543,35
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
543,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540204131720
Tryb pracy: Hydrauliczny
364,57
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
364,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540204131293
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
374,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
374,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód FIAT posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu FIAT, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że FIAT podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.