47 produktów
Wybierz auto
03540204131221
Tryb pracy: Hydrauliczny
387,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
387,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMD30003K
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
226,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
226,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR9934
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
185,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
185,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408090022
Materiał: Aluminium
70,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG360219180011
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
128,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL090050
Materiał: Żeliwo
60,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL090051
Materiał: Żeliwo
60,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540204131714
Tryb pracy: Hydrauliczny
371,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
371,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
BRMR61001
Materiał: Żeliwo
Zdjęcie producenta: 1
243,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64053X
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.42
Rozwiń więcej danych
129,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64059
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
103,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64054X
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.44
Rozwiń więcej danych
129,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS64046
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.9
Rozwiń więcej danych
276,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986482038
Tryb pracy: Hydrauliczny
105,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0204031199
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
522,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
522,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540204131293
System hamulcowy: Hydrauliczny
Zależny od obciążenia: 1
359,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
359,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMD07427
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
83,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGPV1051
Ograniczenia producenta: Bendix
Sekcja: Częsć przednia
354,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429GPV1061
Ograniczenia producenta: Bendix
Sekcja: Częsć przednia
307,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
307,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMD07414
Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
56,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korektor siły hamowania to rozwiązanie stosowane w samochodach starszych rocznikowo, którego funkcją jest dostosowywanie pracy hamulców do poziomu obciążenia tylnej osi. Jeżeli zastanawiasz się, czy samochód FIAT posiada korektor siły hamowania, sprawdź przede wszystkim, czy na jego wyposażeniu znajduje się układ ABS. Po wprowadzeniu ABS, a więc systemu zapobiegającego blokowaniu się kół samochodu podczas hamowania, wykorzystanie korektora siły hamowania przestało być potrzebne. Obecność lub brak ABS w pojeździe można zweryfikować w instrukcji obsługi pojazdu, po numerze VIN lub na tabliczce znamionowej pojazdu.
W większości aut przód samochodu ma wyższą masę niż tylna część, stąd siła hamowania kół przednich musi być wyższa. Prowadzi to jednak do blokowania tylnych kół, co jest zjawiskiem niepożądanym i niebezpiecznym. Właśnie temu zjawisku zapobiega korektor siły hamowania. Zapewnia on odpowiedni rozkład sił hamowania pomiędzy przodem a tyłem pojazdu. Jeżeli np. przewozimy ciężki ładunek w bagażniku samochodu FIAT, korektor zwiększy siłę hamowania tylnej osi.
Zbadanie poprawności pracy korektora siły hamowania jest trudne podczas standardowej eksploatacji auta. Jeżeli jednak zauważymy, że FIAT podczas silnego hamowania zarzuca tyłem, możemy podejrzewać awarię właśnie tego elementu. Sprawdzenie poprawności działania korektora siły hamowania polega na pomiarze ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu i porównanie ich z wartościami zalecanymi przez producenta samochodu. W przypadku dużych rozbieżności konieczna będzie wymiana korektora na nowy.