17 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
140,37
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
140,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
140,37
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
140,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 2630/2440
102,22
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
102,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość 1/długość 2 [mm]: 1930/1670
92,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
92,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
64,97
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
64,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1930/1670
100,34
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
100,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
49,69
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
49,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1355/1050
77,43
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
77,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość 1/długość 2 [mm]: 2436/2003
93,30
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
93,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 2436/2003
158,19
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
158,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 2630/2440
128,91
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
128,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1347/1161
115,99
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
115,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
88,15
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
88,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1347/1161
133,68
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
133,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 2010/1742
67,83
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
67,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 2010/1742
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
107,44
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
107,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1347/1161
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
155,25
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
155,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie CHRYSLER VOYAGER GRAND VOYAGER V linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.