17 produktów
Wybierz auto
ABSK10043
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Rozwiń więcej danych
130,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
130,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
127,74
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
127,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF1KI012
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1430/1220
Rozwiń więcej danych
109,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
109,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482845
148,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
148,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482844
Długość [mm]: 1490
Długość 1 [mm]: 1240
154,66
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
154,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482843
Długość [mm]: 1435
Długość 1 [mm]: 1185
151,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
151,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70H0393OYO
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
92,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
92,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF921KI013
Długość 1/długość 2 [mm]: 1486/1270
122,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
122,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10064
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
133,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
133,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10069
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
Rozwiń więcej danych
131,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
131,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1987482846
Długość [mm]: 1486
Długość 1 [mm]: 1270
149,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
149,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70H0394OYO
90,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
90,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABSK10040
Ciężar [kg]: 0.3
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Rozwiń więcej danych
130,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
130,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF921KI009
Długość 1/długość 2 [mm]: 1435/1185
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
156,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
156,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF921KI012
Długość 1/długość 2 [mm]: 1430/1220
Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
126,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
126,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COF921KI010
Długość 1/długość 2 [mm]: 1490/1240
146,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
146,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,39
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
128,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu KIA PICANTO II zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie KIA PICANTO II w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie KIA PICANTO II linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.