17 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
63,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
63,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1517/1300
48,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
48,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1640/1420
56,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
56,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Sekcja: Częsćtylna
Rozwiń więcej danych
169,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
169,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
43,51
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
43,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
Sekcja: Częsćtylna
Rozwiń więcej danych
66,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Wyposażenie pojazdu: Do pojazdów bez elektronicznego hamulca postojowego
Rozwiń więcej danych
119,07
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
119,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Wyposażenie pojazdu: Do pojazdów bez elektronicznego hamulca postojowego
Rozwiń więcej danych
119,07
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
119,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1517/1300
55,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
55,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
63,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
63,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
31,89
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
31,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1640
62,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
62,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1517/1300
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
82,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
82,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1640/1420
57,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
57,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Długość 1/długość 2 [mm]: 1517/1300
52,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
52,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość 1/długość 2 [mm]: 1640/1420
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
86,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
86,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1517
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Hamulec ręczny w pojeździe służy głównie do unieruchomienia samochodu podczas postoju. Może pełnić także funkcję hamulca awaryjnego w sytuacji, gdy zawiedzie hamulec nożny pojazdu. Istotnym elementem konstrukcji tego rozwiązania jest linka hamulca ręcznego. W przypadku samochodu RENAULT CAPTUR zaleca się regularną kontrolę jej stanu, a w razie wystąpienia takiej potrzeby, wymianę na nową część.
Konstrukcja hamulca ręcznego w samochodzie RENAULT CAPTUR w ogólnym zarysie jest prosta. Chodzi o wykorzystanie dźwigni, dzięki której dochodzi do unieruchomienia jednego z kół pojazdu. We współczesnych samochodach mogą występować ręczne dźwignie hamulca ręcznego lub też przyciski – w sytuacji, gdy napięcie linki hamulca realizowane jest w sposób elektroniczny. Objawem awarii linki hamulca jest brak zatrzymania pojazdu po zaciągnięciu hamulca ręcznego. Auto może wówczas stoczyć się z nierówności. Aby sprawdzić, czy hamulec ręczny działa poprawnie, najlepiej zaciągnąć go po zatrzymaniu auta na niewielkim wzniesieniu (należy robić to w kontrolowanych warunkach, najlepiej poza drogą publiczną).
Linka hamulca ręcznego może wymagać wymiany w dwóch przypadkach – kiedy zostanie zerwana lub rozciągnięta na tyle mocno, że nie jest w stanie spełniać swojej funkcji (nawet po skorygowaniu naciągu). W samochodzie RENAULT CAPTUR linka hamulca ręcznego może rozciągać się w czasie standardowej eksploatacji pojazdu. Przed decyzją o jej wymianie, warto zdjąć osłonę dźwigni hamulca ręcznego i spróbować dokonać regulacji naciągu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatu, jedynym zalecanym rozwiązaniem jest wymiana linki na nową.