23 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 238
Rozwiń więcej danych
33,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
33,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 226
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
24,66
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
24,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 235
33,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
33,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
24,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
24,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 237
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
21,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
21,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 617
Rozmiar gwintu 1: Banjo
Rozwiń więcej danych
105,44
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
105,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 237
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
90,57
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
90,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 239
Rozmiar gwintu 1: 10
Rozwiń więcej danych
41,28
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
41,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 238
Rozwiń więcej danych
34,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
34,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 588
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
84,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
84,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 239
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
31,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
31,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 588
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
75,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
75,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 236
29,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
29,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.08
Długość całkowita [mm]: 237
Rozwiń więcej danych
29,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
29,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 588
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
78,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
78,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 588
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
78,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
78,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 216
Długość gwintu 1 [mm]: 11.5
Rozwiń więcej danych
33,29
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
33,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 445
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
35,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 235
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
25,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
25,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 617
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
82,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
82,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu CITROËN DS5 wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. CITROËN DS5 wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie CITROËN DS5 jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie CITROËN DS5 jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.