38 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość [mm]: 646
48,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 272
97,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
97,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 655
Rozmiar gwintu 1: 10
53,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
53,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 272
95,05
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
95,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 488
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
100,10
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
100,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Technika połączeń: Banjo 10 mm
Długość [mm]: 636
Rozwiń więcej danych
84,37
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
84,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 650
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
89,41
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
89,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 615
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
96,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
96,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 615
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
96,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
96,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Średnica [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
105,82
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
105,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Miedź
27,46
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 655
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
53,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
53,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 653
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
87,23
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
87,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Miedź
19,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
19,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Technika połączeń: Banjo 10 mm
Długość 1 [mm]: 264
Rozwiń więcej danych
134,00
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
134,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 653
Rozmiar gwintu 1: 10
Rozwiń więcej danych
51,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
51,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 655
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
50,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
50,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 652
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
120,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
120,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 661
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
122,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
122,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 650
Rozmiar gwintu 1: 10
Rozwiń więcej danych
53,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
53,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu NISSAN PRIMERA III wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. NISSAN PRIMERA III wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie NISSAN PRIMERA III jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie NISSAN PRIMERA III jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.