6 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.1
Długość całkowita [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
31,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
31,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PHA414
Długość [mm]: 320
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
91,03
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI815020103
Długość całkowita [mm]: 321
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
27,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
27,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE83783902983
Długość [mm]: 295
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
55,35
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
55,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PHA606
Długość [mm]: 319
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
36,25
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
36,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 320
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
34,91
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
34,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu PORSCHE BOXSTER wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. PORSCHE BOXSTER wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie PORSCHE BOXSTER jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie PORSCHE BOXSTER jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.