5 produktów
Wybierz auto
0429PHA414
Długość [mm]: 320
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
88,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
88,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI815020001
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozmiar gwintu 2: F10x1
56,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
56,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm]: 318
Rozwiń więcej danych
29,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
29,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 320
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
33,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 07.05
U ciebie: śr. 07.05
33,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 323
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
36,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 06.05
36,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu PORSCHE CAYMAN wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. PORSCHE CAYMAN wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie PORSCHE CAYMAN jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie PORSCHE CAYMAN jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.