23 produktów
Wybierz auto
Długość całkowita [mm]: 190
Rozmiar gwintu 1: Inn. m10x1
Rozwiń więcej danych
30,14
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
30,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 134
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
186,96
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
186,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 735
Rozmiar gwintu 1: Inn m10x1
Rozwiń więcej danych
57,81
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
57,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 157
Rozmiar gwintu 1: Inn. m10x1
Rozwiń więcej danych
30,14
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
30,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 721
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
62,37
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
62,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 190
45,71
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
45,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 153
38,15
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
38,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 134
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
25,97
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
25,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 178
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
30,83
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
30,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 156
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
42,35
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
42,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 753
Rozwiń więcej danych
101,23
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
101,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 155
Rozmiar gwintu 1: 11.5
Rozwiń więcej danych
44,79
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
44,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 190
Rozmiar gwintu 1: 11.4
Rozwiń więcej danych
44,79
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
44,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 720
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
120,41
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
120,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 753
90,24
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
90,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 735
Rozmiar gwintu 1: Inn m10x1
Rozwiń więcej danych
57,81
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
57,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 721
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
62,37
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
62,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 360
Rozmiar gwintu 1: 10
Rozwiń więcej danych
50,33
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
50,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Długość całkowita [mm]: 195
Rozwiń więcej danych
40,47
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
40,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 162
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
28,91
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
28,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu TOYOTA PRIUS III wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. TOYOTA PRIUS III wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie TOYOTA PRIUS III jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie TOYOTA PRIUS III jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.