Ostatnie dni promocji!

37
GODZ
:
03
MIN
:
06
SEK
arrow-right-black-preheader23302af7
close-white-preheader1fcaa42b
close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Śruba tarczy hamulcowej do FORD GALAXY II

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Śruba tarczy hamulcowej NK 89011670

Wymiar gwintu: M10x1,5

Długość trzpienia [mm]: 19.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

18,39

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

18,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do FORD GALAXY II

Śruba tarczy hamulcowej w samochodzie FORD GALAXY II

W samochodzie FORD GALAXY II zastosowany został tarczowy typ układu hamulcowego. Jego elementami są m.in. śruby tarcz hamulcowych, których zadaniem jest mocowanie tarcz do piast koła. Śruby zapewniają stabilne osadzenie tarcz i zapobiegają wnikaniu zabrudzeń pomiędzy nie i powierzchnię piasty.

Kiedy wymienić śruby do tarcz hamulcowych w samochodzie FORD GALAXY II?

Wielokrotne odkręcanie i przykręcanie śruby tarczy hamulcowej może skutkować wyrobieniem się jej gwintu. Śruby mogą także korodować, ze względu na zlokalizowanie w miejscu podatnym na wpływ warunków atmosferycznych. Widoczne zużycie gwintu czy ślady korozji są wskazaniem do wymiany śrub tarcz hamulcowych na nowy komplet. Innym przykładem sytuacji, w której rekomendowana jest wymiana śrub są uszkodzenia mechaniczne – np. spowodowane błędami montażowymi.

FORD GALAXY II – wymiana śruby tarczy hamulcowej

Odkręcenie śrub tarcz hamulcowych w samochodzie FORD GALAXY II nie stanowi większego problemu pod warunkiem posiadania odpowiedniego narzędzia, dopasowanego do kształtu łba śrub. Bardzo ważnym elementem montażu śrub jest zachowanie właściwego, zalecanego przez producenta pojazdu momentu dokręcenia. Zbyt słabe przykręcenie śrub może skutkować występowaniem nadmiernego luzu na tarczy, zbyt mocne z kolei może prowadzić do oberwania się gwintu i osłabienia połączenia pomiędzy tarczą hamulcową a piastą koła.