🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Śruba tarczy hamulcowej do MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

20,09 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,89 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Śruba tarczy hamulcowej w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

W samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 zastosowany został tarczowy typ układu hamulcowego. Jego elementami są m.in. śruby tarcz hamulcowych, których zadaniem jest mocowanie tarcz do piast koła. Śruby zapewniają stabilne osadzenie tarcz i zapobiegają wnikaniu zabrudzeń pomiędzy nie i powierzchnię piasty.

Kiedy wymienić śruby do tarcz hamulcowych w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5?

Wielokrotne odkręcanie i przykręcanie śruby tarczy hamulcowej może skutkować wyrobieniem się jej gwintu. Śruby mogą także korodować, ze względu na zlokalizowanie w miejscu podatnym na wpływ warunków atmosferycznych. Widoczne zużycie gwintu czy ślady korozji są wskazaniem do wymiany śrub tarcz hamulcowych na nowy komplet. Innym przykładem sytuacji, w której rekomendowana jest wymiana śrub są uszkodzenia mechaniczne – np. spowodowane błędami montażowymi.

MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 – wymiana śruby tarczy hamulcowej

Odkręcenie śrub tarcz hamulcowych w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 nie stanowi większego problemu pod warunkiem posiadania odpowiedniego narzędzia, dopasowanego do kształtu łba śrub. Bardzo ważnym elementem montażu śrub jest zachowanie właściwego, zalecanego przez producenta pojazdu momentu dokręcenia. Zbyt słabe przykręcenie śrub może skutkować występowaniem nadmiernego luzu na tarczy, zbyt mocne z kolei może prowadzić do oberwania się gwintu i osłabienia połączenia pomiędzy tarczą hamulcową a piastą koła.