67 produktów
Wybierz auto
YSPYSSP0128
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
59,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV638
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
66,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV637
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
64,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSSP0127
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
59,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Aluminium
57,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC610333
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 345
63,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11279
Ciężar [kg]: 0.2
Materiał: Aluminium
71,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503817
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
78,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503815
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
63,14
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
63,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP5027L
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
91,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174245
Dla numeru oe: 34 21 6 792 243
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Rozwiń więcej danych
65,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.23
Rozwiń więcej danych
68,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.23
Rozwiń więcej danych
68,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.2
71,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHTOBM036
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
51,53
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
51,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX194356
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: 19-4357
60,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX194376
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
59,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX194375
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
59,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie BMW 4 F33/F83 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie BMW 4 F33/F83 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.