8 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ciężar [kg]: 1.1
191,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
191,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.1
188,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
188,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
117,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
117,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
165,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
165,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
116,30
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
116,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
114,79
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
114,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
114,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
114,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
107,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie LAND ROVER RANGE ROVER elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.