8 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
116,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC612004
165,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAC612005
117,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV679
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
129,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
116,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV57SKV678
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
129,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11371
Ciężar [kg]: 1.1
206,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11370
Ciężar [kg]: 1.1
203,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie LAND ROVER RANGE ROVER SPORT elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER SPORT jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.