53 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.7
Rozwiń więcej danych
36,09
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
36,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
38,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
28,79
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
28,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Powierzchnia: Ocynkowany
Rozwiń więcej danych
25,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Powierzchnia: Ocynkowany
Rozwiń więcej danych
25,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
34,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
34,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
34,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
34,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.7
Rozwiń więcej danych
36,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
36,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Blacha stalowa
34,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
34,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica 1 [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
30,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
30,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
61,04
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
61,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
48,94
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
50,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
50,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 300/62
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
41,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Materiał: Blacha stalowa
53,14
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
53,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
52,85
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
52,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
34,51
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
34,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 280
34,51
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
34,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.172
Rozwiń więcej danych
40,08
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
40,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 300/62
46,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
46,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie OPEL ASTRA H elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie OPEL ASTRA H jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.