6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 1.659
Rozwiń więcej danych
141,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
141,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 1.659
Rozwiń więcej danych
190,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
190,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP9604R
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Parzyste numery artykułów: Bsp-9604l
236,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
236,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 1.659
Rozwiń więcej danych
141,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
141,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ3351002
Średnica 1 [mm]: 318.7
Średnica 2 [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
201,18
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
201,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ3341002
Średnica 1 [mm]: 318.7
Średnica 2 [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
201,18
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
201,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie RENAULT KOLEOS I elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie RENAULT KOLEOS I jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.