22 produktów
Wybierz auto
Średnica 1 [mm]: 325
Średnica 2 [mm]: 90.4
86,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
74,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
72,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
72,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
72,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
72,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 325
Średnica 2 [mm]: 90.4
86,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
74,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET6115311
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: 6115312
102,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
102,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
70,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
70,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
70,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
70,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMBSP9005L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: Bsp-9005r
101,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
101,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK234550
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: 234549
83,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK234549
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Parzyste numery artykułów: 234550
79,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11479
Ciężar [kg]: 0.25
Materiał: Blacha stalowa
90,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS11480
Ciężar [kg]: 0.25
Materiał: Blacha stalowa
90,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ3332012
Średnica 1 [mm]: 325
Średnica 2 [mm]: 90.4
Rozwiń więcej danych
84,00
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
84,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica 1 [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
70,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
71,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ3322012
Średnica 1 [mm]: 325
Średnica 2 [mm]: 90.4
Rozwiń więcej danych
84,00
zł/szt.
Kraków: pt. 12.12
U ciebie: pt. 12.12
84,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie TOYOTA AURIS II elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie TOYOTA AURIS II jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.