Powiadom mnie o dostępności

Tarcze kotwiczne do TOYOTA HIGHLANDER I

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tarcza kotwiczna HERTH+BUSS JAKOPARTS J3342008

Średnica 1 [mm]: 323

Średnica 2 [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,35

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 28.04

U ciebie: pon. 28.04

316,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza kotwiczna HERTH+BUSS JAKOPARTS J3352008

Średnica 1 [mm]: 323

Średnica 2 [mm]: 84

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,35

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 28.04

U ciebie: pon. 28.04

316,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA HIGHLANDER I

Tarcza kotwiczna do samochodu TOYOTA HIGHLANDER I

Tarcza kotwiczna jest w aucie TOYOTA HIGHLANDER I elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.

Uszkodzone tarcze kotwiczne w samochodzie TOYOTA HIGHLANDER I

Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie TOYOTA HIGHLANDER I jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.

Objawy awarii tarczy kotwicznej w aucie TOYOTA HIGHLANDER I

O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.