13 produktów
Wybierz auto
0403818021201
Długość przewodu [mm]: 705
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
127,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
127,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818021102
Długość przewodu [mm]: 660
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,88
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
150,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE50004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
125,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
125,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
110,11
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
110,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31468
Długość [mm]: 635
Ciężar [kg]: 0.2
79,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
79,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818021101
Długość przewodu [mm]: 630
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
114,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
114,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV51720139
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
173,42
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
173,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG07182
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Długość [mm]: 630
Rozwiń więcej danych
80,91
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
80,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV51720140
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Rozwiń więcej danych
180,49
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
180,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 675
Ciężar [kg]: 0.08
Rozwiń więcej danych
79,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
79,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31467
Długość [mm]: 705
Ciężar [kg]: 0.2
85,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
85,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG07175
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.084
Rozwiń więcej danych
98,51
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
98,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG07176
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość [mm]: 610
Rozwiń więcej danych
91,92
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
91,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach CHEVROLET MATIZ odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie CHEVROLET MATIZ są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach CHEVROLET MATIZ w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie CHEVROLET MATIZ kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie CHEVROLET MATIZ mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody CHEVROLET MATIZ wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta CHEVROLET MATIZ może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.