14 produktów
Wybierz auto
OPM06S492
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
34,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM06S491
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
34,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
39,78
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
39,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20295
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Ilość podłączonych styków: 2
82,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
39,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
39,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z lewej, z przodu
Rozwiń więcej danych
49,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK295002
38,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0411295001
38,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Rozwiń więcej danych
48,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
48,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0037JPN
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
38,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20290
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Ilość podłączonych styków: 2
81,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0036OYO
Strona zabudowy: Z lewej
66,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0038OYO
Strona zabudowy: Z prawej
66,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0035JPN
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Ilość połączeń: 2
42,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach DAEWOO LANOS odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie DAEWOO LANOS są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach DAEWOO LANOS w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie DAEWOO LANOS kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie DAEWOO LANOS mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody DAEWOO LANOS wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta DAEWOO LANOS może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.