19 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1150
Rozwiń więcej danych
91,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
91,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1164
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
104,83
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
104,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1215
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
82,92
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
82,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1190
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Rozwiń więcej danych
118,76
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
118,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1195
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
36,85
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
36,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 1195
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
97,22
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
97,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1160
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
79,07
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
79,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość [mm]: 1192
Rozwiń więcej danych
98,57
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
98,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1155
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
119,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
119,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1105
Dostępne mapp-code: 1
Rozwiń więcej danych
136,61
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
136,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość przewodu [mm]: 1150
Rozwiń więcej danych
78,61
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
78,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość przewodu [mm]: 1150
Rozwiń więcej danych
79,56
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1213
Rozwiń więcej danych
105,06
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
105,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 1160
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
403,03
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
403,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Rozwiń więcej danych
66,71
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
66,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,67
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
54,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach FIAT BRAVO I odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie FIAT BRAVO I są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach FIAT BRAVO I w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie FIAT BRAVO I kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie FIAT BRAVO I mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody FIAT BRAVO I wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta FIAT BRAVO I może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.