14 produktów
Wybierz auto
Producenci
SWA33100041
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.047
Rozwiń więcej danych
59,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1960213
115,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGBS2767
Długość [mm]: 675
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
122,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
122,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC210087
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
102,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm]: 585
Rozwiń więcej danych
111,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
111,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403818016210
Długość przewodu [mm]: 635
Głębokość zabudowy [mm]: 9.6
80,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20328
Długość przewodu [mm]: 635
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
62,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
71,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
71,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość przewodu [mm]: 674
Rozwiń więcej danych
70,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
70,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWGBS2766
Długość [mm]: 815
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
148,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
148,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1960087
Typ układu hamulcowego: Hamulce bębnowe
103,94
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
103,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31713
Ciężar [kg]: 0.15
73,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540265009271
Długość całkowita [mm]: 632
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
68,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
68,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148990012
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
46,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach FORD ECOSPORT odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie FORD ECOSPORT są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach FORD ECOSPORT w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie FORD ECOSPORT kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie FORD ECOSPORT mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody FORD ECOSPORT wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta FORD ECOSPORT może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.