55 produktów
Wybierz auto
Długość przewodu [mm]: 570
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
225,17
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
225,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość przewodu [mm]: 597
Rozwiń więcej danych
91,41
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
91,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 620
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
88,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
88,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 650
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
154,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
154,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 570
Głębokość zabudowy [mm]: 24.8
84,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
84,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,19
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
40,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
86,18
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
86,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 610
Rozwiń więcej danych
59,40
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,90
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
37,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
68,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
68,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
65,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 580
Głębokość zabudowy [mm]: 14
79,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
79,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Rozwiń więcej danych
60,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
60,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z tyłu
Rozwiń więcej danych
57,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
57,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm]: 507
Rozwiń więcej danych
65,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
65,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
85,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
85,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z tyłu
Rozwiń więcej danych
48,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
48,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 610
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
241,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
241,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach FORD FOCUS I odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie FORD FOCUS I są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach FORD FOCUS I w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie FORD FOCUS I kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie FORD FOCUS I mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody FORD FOCUS I wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta FORD FOCUS I może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.