Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
144,13
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
144,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
117,48
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
117,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.031
Rozwiń więcej danych
88,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
88,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
110,23
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
110,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
86,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
86,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
91,91
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
91,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 454
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
138,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
138,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 323
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
127,25
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
127,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
80,75
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
80,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 220
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
113,21
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
113,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 454
Długość przewodu [mm]: 347
Rozwiń więcej danych
120,93
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
120,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
147,65
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
147,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 323
Długość przewodu [mm]: 217
Rozwiń więcej danych
122,70
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
122,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm]: 356
Rozwiń więcej danych
57,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
57,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach FORD TOURNEO CUSTOM odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach FORD TOURNEO CUSTOM w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody FORD TOURNEO CUSTOM wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta FORD TOURNEO CUSTOM może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.