Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ABS i ESP do JEEP WRANGLER III

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik prędkości obrotowej koła JPN 75E9345-JPN

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Długość przewodu [mm]: 1180

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

51,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik prędkości obrotowej koła JPN 75E9342-JPN

Długość [mm]: 62

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

56,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ABS A.B.S. 31350

Długość [mm]: 1230

Ciężar [kg]: 0.1

59,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

59,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ABS A.B.S. 31301

Ciężar [kg]: 0.1

62,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

62,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

37,53

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

37,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ABS A.B.S. 31346

Długość [mm]: 940

Ciężar [kg]: 0.1

67,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

67,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ABS VEMO V33-72-0031

Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs

Napięcie znamionowe: 12

102,50

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

102,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

77,38

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

77,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP WRANGLER III

Do czego służy czujnik ABS w samochodach JEEP WRANGLER III?

Czujnik ABS w autach JEEP WRANGLER III odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie JEEP WRANGLER III są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.

Jak działa czujnik ABS w aucie JEEP WRANGLER III?

Działanie czujnika ABS w samochodach JEEP WRANGLER III w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie JEEP WRANGLER III kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.

Dlaczego czujniki ABS się psują?

Czujniki ABS w samochodzie JEEP WRANGLER III mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.

Czujnik ESP do JEEP WRANGLER III

Samochody JEEP WRANGLER III wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta JEEP WRANGLER III może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.